Subject: Täiendav muudatusettepanek tuuleparkide planeerimiste kiirendamiseks
From: "Rene Tammist" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Ivan Sergejev"
Cc: "Kristiina Nauts" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Apr 2025 15:37:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud hr Keldo,

Oleme varasemalt korduvalt esitanud erinevaid muudatusettepanekuid ja 
mõtteid, kuidas takerdunud tuuleparkide planeerimismenetlusi muu hulgas 
seadusandlike kohendustega kiirendada. Teeme käesolevaga ettepaneku 
planeerimisseaduse (PlanS) täiendamiseks, lahendamaks olukorra, kus 
tuuleparki kavandava kohaliku omavalitsuse eriplaneeringu protsess on 
konkreetses omavalitsuses täielikult takerdunud. Niisugusel juhul võiks KOV 
EP edasise menetlemise ja otsuste tegemise võtta üle riik Majandus- ja 
Kommunikatsiooniministeeriumi kaudu.

Ettepaneku sisuks on täpsemalt täiendada PlanS-i §-ga 1221.

Oleme valmis oma ettepanekut täiendavalt selgitama ja põhjendama.

Lugupidamisega

Rene TammistJuhatuse liige / CEO

OÜ Utilitas Wind

Tel:

 <tel:+372%205649%200670> +372 5649 0670

Maakri 19/1

,

10145

Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.utilitas.ee/>

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed. Kui olete e-kirja 
saanud eksituse tõttu, palume Teid viivitamatult kirja saatjaga ühendust 
võtta ja e-kiri koos lisadega kustutada, tegemata sellest koopiaid või 
kasutamata seda mistahes muul viisil. This email and all attachments are 
confidential. If you have received this email by mistake, please notify the 
sender immediately and delete the email without copying or using it by any 
other means.